Vés al contingut

Fundació Adsis Barcelona rep l’acreditació oficial com a E2O

09/2023 - Barcelona

L’àrea socioeducativa de Fundació Adsis a Barcelona ha rebut l'acreditació oficial com a "Escola de Segona Oportunitat (E2O)" que otorga l'Associació Espanyola d'Escoles de Segona Oportunitat.

El fet de ser una unitat acreditada i formar part de la xarxa d'E2O permetrà a l’equip de Fundació Adsis a Barcelona poder treballar amb les entitats adherides a l’associació de forma conjunta, amb l‘objectiu de continuar aportant solucions als problemes d'abandonament escolar i d'atur juvenil i per poder acompanyar a més joves a construir el seu projecte professional i de vida.

Què vol dir Escola de Segona Oportunitat?

Davant del context actual d'abandonament escolar i atur entre els i les joves a Espanya, l'Associació d'E2O treballa per "aportar solucions concretes i eficaces a tots els i les joves sense feina ni titulació a través del desenvolupament d'un model nacional reconegut d'Escoles de Segona Oportunitat, innovador i legitimat, vinculat al sector empresarial, reconegut i recolzat per les institucions públiques".

Les E2O es regeixen segons els següents principis:

• Reconeixement de l'Administració Local i autonòmica
  • Objectiu: afavorir la integració professional i social duradora d'aquells joves desocupats que es troben fora del sistema educatiu
  • Desenvolupament de competències socials i professionals
  • Col·laboració amb les empreses
  • Treball en xarxa

Fundació Adsis compta amb set Escoles de Segona Oportunitat

L’acreditació de Fundació Adsis a Barcelona com a E2O és la setena que rep l’entitat, sumant-se a les cinc que té a Euskadi i a la de València.